reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Danica Chames

Danica Chames

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  97
  •  | 
  • Páči sa:  165x

Sem-tam mi na klobúk prisadne motýľ. Inak normálka. Zoznam autorových rubrík:  RodičovskéVzťahovéPríbehyAmerickéHaluzeNezaradenéSúkromné

reklama

Americké

Sneh zbližuje

Danica Chames

Sneh zbližuje

Sypalo sa, akoby nikdy prestať nemalo. Svet zrozprávkovatel a ľudia zmäkli. Vyšli do ulíc ozbrojení lopatami a konečne spoznali svojich susedov.

  • 31. jan 2019
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 014x
  • 8
Klimatická príručka na prežitie leta v USA

Danica Chames

Klimatická príručka na prežitie leta v USA

Ak sa chystáte do USA, mám pre vás dôležitú radu. Vezmite si sveter. A dobre vám radím, absolútne nikam sa bez neho nepohnite. Najmä, ak tam idete v lete.

  • 21. jún 2018
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 10 416x
  • 68
Čo na vás číha v USA?

Danica Chames

Čo na vás číha v USA?

Keby sa človek spoľahol len na médiá či filmy a seriály, poľahky by mohol získať dojem, že USA – to je samý gangster, masový ostreľovač a terorista. Čo však skutočne číha na priemerného obyvateľa či návštevníka tejto mega-krajiny?

  • 26. okt 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 5 508x
  • 25
Keď stretnete Slováka v Amerike...

Danica Chames

Keď stretnete Slováka v Amerike...

Keď stretnete Slováka na Slovensku, takmer si ho ani nevšimnete. Keď ale Slovák stretne Slováka v Amerike, je z toho zväčša veľká udalosť. A to dokonca aj vtedy, keď ten Slovák nie je úplne pravým Slovákom.

  • 21. jún 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 7 015x
  • 30
Keď brat vášho brata nie je váš brat a iné zvláštnosti Ameriky

Danica Chames

Keď brat vášho brata nie je váš brat a iné zvláštnosti Ameriky

Keď sa priženíte (alebo ´privydáte´) do veľkej rodiny, chvíľu trvá než sa zorientujete a dokonale pochopíte všetky príbuzenské vzťahy. Ešte komplikovanejšie to ale môže byť, keď sa priženíte (či privydáte) do rodiny americkej.

  • 25. máj 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 5 557x
  • 21
reklama
Neľutujem, že som sa vrátila, ale tieto maličkosti mi po návrate z Ameriky trocha chýbajú

Danica Chames

Neľutujem, že som sa vrátila, ale tieto maličkosti mi po návrate z Ameriky trocha chýbajú

Možno sa budete čudovať, ale prvé, čo mi napadlo boli nedeľné noviny. A americký futbal. A ešte pomarančové kura a lacný javorový sirup. A pár iných drobností, bez ktorých sa žiť dá, ale s nimi bol život akýsi pestrejší.

  • 27. apr 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 71
Ako som v Amerike prekonala svoj rasizmus

Danica Chames

Ako som v Amerike prekonala svoj rasizmus

Nikdy som neplánovala byť rasistkou. Dokonca som bola presvedčená, že sa ma to netýka. Časom som však zistila, že to na každého skôr či neskôr aspoň raz príde...

  • 9. mar 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 30
Čo ma naučilo podnikanie v USA

Danica Chames

Čo ma naučilo podnikanie v USA

Nikdy som netúžila podnikať. Teda nie vo veľkom. Ale taký ten vlastný malý podnik, kde si je človek sám sebe pánom, kde si sám určí, ktorých sto hodín týždenne bude pracovať a nikto mu do toho nekafre, leda tak nejakí zákazníci...

  • 15. dec 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 13 223x
  • 85
reklama
SkryťZatvoriť reklamu