reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Danica Chames

Danica Chames

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  97
  •  | 
  • Páči sa:  165x

Sem-tam mi na klobúk prisadne motýľ. Inak normálka. Zoznam autorových rubrík:  RodičovskéVzťahovéPríbehyAmerickéHaluzeNezaradenéSúkromné

reklama

Haluze

Prečo je stôl muž a stolička žena

Danica Chames

Prečo je stôl muž a stolička žena

A dozviete sa aj ako to súvisí s futbalom.

  • 11. dec 2022
  • Páči sa: 24x
  • Prečítané: 2 070x
  • 14
Ríbezľovo-mravcový koláč s ucholakovou posýpkou

Danica Chames

Ríbezľovo-mravcový koláč s ucholakovou posýpkou

Toť nedávno, ani nie dva rôčky dozadu, svet bol relatívne predvídateľný. Človek si mohol byť takmer istý, že veci budú fungovať tak, ako si ich naplánuje.

  • 3. aug 2021
  • Páči sa: 13x
  • Prečítané: 859x
  • 0
Dokonalá čistota bez chémie niečo stojí - pár stovák u chiropraktika, napríklad

Danica Chames

Dokonalá čistota bez chémie niečo stojí - pár stovák u chiropraktika, napríklad

Môj nový parný čistič je rozkošný a čistí naozaj dokonale. Úplne bez chémie. A ani veľa nestál. Ale...

  • 1. júl 2021
  • Páči sa: 3x
  • Prečítané: 1 217x
  • 3
Ako recitovať „Mor ho!“ v čase pandémie

Danica Chames

Ako recitovať „Mor ho!“ v čase pandémie

I sedí junák pred šírou počítačovou obrazovkou, na mnoho malých okienok rozdelenou. Uši mu slúchadlá zdobia, dlane tesne k očiam pritláča a pritom recituje.

  • 17. apr 2021
  • Páči sa: 2x
  • Prečítané: 1 064x
  • 7
Doprajte si hodinku úzkosti denne

Danica Chames

Doprajte si hodinku úzkosti denne

Pandémia ma naučila všeličo. Okrem toho, že život bez kaviarní je možný, napríklad aj to, že oddávanie sa úzkosti si treba naplánovať. A najlepšie urobíme, ak si to dáme do kalendára.

  • 5. feb 2021
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 454x
  • 6
reklama
Lososová polievka

Danica Chames

Lososová polievka

Isteže, aj ja som dlho podliehala nutkaniu pamätať si rok 2020 ako Rok Hrozný. Ale potom vo mne zvíťazila akási nepoznaná vzdorovitosť. Povedala som si „A just nie!“ a rozhodla sa, že rok 2020 bude rokom lososovej polievky.

  • 27. dec 2020
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 113x
  • 14
Zápisky slovenského antituristu

Danica Chames

Zápisky slovenského antituristu

Ale aby ste si nemysleli, že antiturista je človek, ktorý necestuje! Pre účely tejto rozpravy budeme antituristu chápať ako človeka, ktorý cestuje na turisticky neatraktívne miesta.

  • 23. júl 2020
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 7 825x
  • 16
Konečne raz neprídu šibači

Danica Chames

Konečne raz neprídu šibači

Alebo áno? Nasadia si rúška s veľkonočným vzorom, schmatnú dvojmetrové korbáče, aby mohli šibať z diaľky, a dovalia sa tak či tak? V minulosti som to riešila útekom z okresu, ale čo teraz?

  • 12. apr 2020
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 095x
  • 4
Národný salón lekvárov

Danica Chames

Národný salón lekvárov

Miestnosť je to neveľká a vlastne aj nevábna. Napriek tomu ukrýva poklady - mnohé z nich nevyčísliteľnej hodnoty.

  • 9. jan 2020
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 564x
  • 4
September je mesiac, keď treba veľa jesť...

Danica Chames

September je mesiac, keď treba veľa jesť...

...a vôbec to neplatí len v prípade, že ste medveď. Aj my, ľudia, máme dobrý dôvod, prečo sa pred zimou poriadne naládovať. Tomu dôvodu sa hovorí šetrnosť. Hoci v dnešnej dobe je modernejšie nazývať to ekologickým správaním.

  • 18. sep 2019
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 5 877x
  • 16
reklama
O päťročnom arašidovom masle a iných pokladoch našich chladničiek

Danica Chames

O päťročnom arašidovom masle a iných pokladoch našich chladničiek

I tá najostrieľanejšia gazdinka sem-tam urobí osudovú chybu a príliš dôkladne nakukne do útrob vlastnej chladničky. A vtedy tam uvidí veci, ktoré mali radšej zostať nevidené.

  • 15. nov 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 7 229x
  • 41
V utorok nevolajte! Leňoším...

Danica Chames

V utorok nevolajte! Leňoším...

Angličania tomu hovoria lie-in, hoci Američania tento výraz zväčša nepoznajú. Asi nevedia leňošiť. My Slováci ale leňošiť vieme, keďže na uvedenú aktivitu máme výstižné slovo – polihovanie.

  • 29. sep 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 411x
  • 9
Objím svoj radiátor!

Danica Chames

Objím svoj radiátor!

Radiátor je jeden úžasný nedocenený stroj. Patrične oceniť ho dokážu len tí, ktorí sa neuvážene vyberú na takzvaný romantický víkend na farme a ubytujú sa v rustikálnom dome vykurovanom kachľami na drevo.

  • 11. máj 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 5 520x
  • 12
Ako som si vyberala hrob

Danica Chames

Ako som si vyberala hrob

Nedávno som si uvedomila, že ľudia dnes akosi málo premýšľajú o smrti. A najmä o tom, čo bude po nej.

  • 26. jan 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 5 350x
  • 20
Ozajstné svaly s.r.o.

Danica Chames

Ozajstné svaly s.r.o.

Paťo stojí na streche a už 15 minút nahadzuje lopatou stavebný odpad do vedier. „Takto super sa nespotím ani po hodine vo fitku,“ vzdychne spokojne. „Ozajstná robota, ozajstný pot, zamrmle veselo môj svokor stojaci obďaleč.

  • 24. nov 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 320x
  • 14
reklama
Ako som sa naučila milovať svoj telesný tuk

Danica Chames

Ako som sa naučila milovať svoj telesný tuk

Bývala som kedysi vychrtlá. Hoci som si vtedy myslela, že som akurát. Život však má vo zvyku postupne prinútiť človeka, aby zmenil uhol pohľadu. A tak si myslím, že akurát som teraz. Hoc aj o osem kíl ťažšia.

  • 3. nov 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 407x
  • 26
reklama
SkryťZatvoriť reklamu