reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Danica Chames

Danica Chames

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  97
  •  | 
  • Páči sa:  165x

Sem-tam mi na klobúk prisadne motýľ. Inak normálka. Zoznam autorových rubrík:  RodičovskéVzťahovéPríbehyAmerickéHaluzeNezaradenéSúkromné

reklama

Nezaradené

O dôležitosti selfíčok (a iných záberov z dovoleniek)

Danica Chames

O dôležitosti selfíčok (a iných záberov z dovoleniek)

Boli časy, keď sa ľudia pýtali „A čo je to selfíčko?“ Dnes už vedia, že je to nadávka.

  • 3. aug 2023
  • Páči sa: 39x
  • Prečítané: 2 576x
  • 25
Pandémia nás zblížila s technológiami, aj s tými čudnými

Danica Chames

Pandémia nás zblížila s technológiami, aj s tými čudnými

Väčšina z nás sa spriatelila najmä s aplikáciami ako Zoom či MS Teams, pre niektorých bol i tablet úplne novou známosťou. Ja som sa zžila so všelikým, dokonca aj s úhlavnou nepriateľkou Alexou.

  • 26. mar 2021
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 2 750x
  • 17
Ako som sa zo zástancu plošného testovania stala (za pár dní) jeho odporcom

Danica Chames

Ako som sa zo zástancu plošného testovania stala (za pár dní) jeho odporcom

Antigénové testovanie má jednu výhodu. Odchytí isté percento bezpríznakových ľudí a tých odizoluje. Má však aj jednu veľkú nevýhodu. A tá, začínam byť presvedčená, ďaleko preváži jeho výhodu.

  • 26. feb 2021
  • Páči sa: 2x
  • Prečítané: 14 473x
  • 67
Môj kvások Adolf

Danica Chames

Môj kvások Adolf

Keď začnete kváskovať, je vraj dobré dať vášmu kvásku meno – údajne to utužuje vzájomný vzťah. Meno, ktoré som naveľa pre môj kvások vybrala, dokonale vyjadruje charakter nášho spolunažívania. Ide totiž o vojnový konflikt.

  • 23. apr 2020
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 8 475x
  • 11
Kulinárne zážitky z hlavnej stanice

Danica Chames

Kulinárne zážitky z hlavnej stanice

Z času na čas sa vyberiem do Viedne. Hlavným dôvodom býva moja priateľka Helga. Ale niekedy sa tam vypravím len tak - za kulinárnymi zážitkami z hlavnej stanice.

  • 24. jan 2019
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 9 151x
  • 55
reklama
Prečo som si naveľa zamilovala Rakúšanov

Danica Chames

Prečo som si naveľa zamilovala Rakúšanov

Upätosť. To je to slovo, po ktorom som v mysli vždy pátrala, keď bolo treba nejako charakterizovať Rakúšanov. Rozšafnosť Talianov bývala kedysi môjmu srdcu omnoho bližšia.

  • 22. nov 2018
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 17 616x
  • 169
Kde sa vzala tá nová bojnická príšera?

Danica Chames

Kde sa vzala tá nová bojnická príšera?

Keď sa človek narodí v Bojniciach, ako napríklad ja, všetky tie úžasné pozoruhodnosti mesta vlastne nevníma. Zatiaľ čo prišelci vzhliadajú k zámockým vežičkám a híkajú, rodák si kráča nevšímavo okolo a premýšľa, čo bude na večeru.

  • 20. sep 2018
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 18 487x
  • 56
Keď sa vám zacnie za jadrovou elektrárňou...

Danica Chames

Keď sa vám zacnie za jadrovou elektrárňou...

Ak sa vám v okolí Trnavy podarí nájsť kopec, hneď sa potešíte. A ak je to kopec s výhľadom, tešíte sa dvojnásobne. A potom búúúm, veľké sklamanie. Lebo stredobodom vášho výhľadu bude rovina s veľkou jadrovou elektrárňou uprostred.

  • 14. dec 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 5 217x
  • 27
Čo nové v Chorvátsku? Visiaca bielizeň...

Danica Chames

Čo nové v Chorvátsku? Visiaca bielizeň...

Väčšina chodí do Chorvátska plávať. Ja ale plávanie neobľubujem. Nech robím, čo robím, tá voda je vždy akási príliš ... mokrá. A tak si zakaždým nájdem nejakú inú zábavku. Tento rok to bola visiaca bielizeň. Ach, aká romantika!

  • 31. aug 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 22 689x
  • 28
Na 23. narodeniny som dostal chemoterapiu (a začal sa tešiť)

Danica Chames

Na 23. narodeniny som dostal chemoterapiu (a začal sa tešiť)

O rakovinu som sa nikdy nezaujímala. Veď načo sa deprimovať. Jej existenciu som ignorovala, dokým sa mi sama nepriplietla do cesty a nenaučila ma pár dôležitých vecí.

  • 12. apr 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 366x
  • 7
reklama
Vaječná príručka na prežitie v USA

Danica Chames

Vaječná príručka na prežitie v USA

Práve ste si zaplatili dvojtýždňovú dovolenku v USA. Veľmi sa tešíte, ale dosť aj obávate. Čo tam len budem jesť? Veď v zámorí podávajú iba nezdravé a extrémnu tučnotu privodzujúce pokrmy! A tak sa pustíte do vyprážania.

  • 13. okt 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 10 075x
  • 51
Len blázni milujú šoférovanie

Danica Chames

Len blázni milujú šoférovanie

Mám jednu slávnu menovkyňu. Volá sa Danica, pravdaže. Tu však akákoľvek podobnosť medzi nami končí. Tá druhá Danica totižto miluje šoférovanie.

  • 29. sep 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 549x
  • 14
Štátny sviatok. Už zase!?

Danica Chames

Štátny sviatok. Už zase!?

Priemerný vykorisťovateľ to má u nás ťažké. Poctivo sa snaží vyžmýkať z poddaného nejaký ten šesták ... a bum. Ďalší štátny sviatok.

  • 14. sep 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 8 739x
  • 80
Ako som si život okorenila petržlenovou vňaťou

Danica Chames

Ako som si život okorenila petržlenovou vňaťou

Bol to jeden z tých dní. Keď bezmyšlienkovite uháňate od jednej povinnosti k druhej a ani jednu poriadne neprežijete. Keď životu chýba čosi svieže a zelené. Čosi ako petržlenová vňať.

  • 2. sep 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 650x
  • 7
Vitajte na Slovensku, ale nerušte: Zavárame!

Danica Chames

Vitajte na Slovensku, ale nerušte: Zavárame!

Môj bývalý americký kolega – volajme ho Steve – rád hovorieval, že slovenským národným športom nie je ani hokej, ani futbal, dokonca ani cyklistika, ale zaváranie. „That´s cute,“ dodal zväčša s láskavým úsmevom.

  • 4. aug 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 8 196x
  • 30
reklama
Vyvesili časenky. Utekajme!

Danica Chames

Vyvesili časenky. Utekajme!

Náš dedo má osemdesiat. Dva infarkty úspešne zvládol už dávno. Jednej ľadviny a polovice čreva sa tiež poľahky zbavil už pred rokmi. Je to otrlý pacient. Ale ten beh po schodoch, aby sa mu ráno ušla časenka, už asi fakt nedá.

  • 8. júl 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 11 053x
  • 99
Domov pôjdeš revúca

Danica Chames

Domov pôjdeš revúca

Povedal môj muž, keď sme míňali ceduľu s nápisom Okres Revúca. Práve som sa ho pýtala, či už má pripravený podrobný turistický plán. Mal. Viac neprezradil. Vedela som len, že vrcholným číslom programu bude výstup na Kráľovu hoľu.

  • 7. jan 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 246x
  • 42
Desať kíl Hviezdoslava, prosím!

Danica Chames

Desať kíl Hviezdoslava, prosím!

Nad čím premýšľate, keď stojíte v rade u mäsiara? Vdychujete vôňu údeného, sužujete sa myšlienkou, že tieto kusy svaloviny boli ešte pred pár dňami živými bytosťami alebo sa vám zbiehajú slinky na kus baraninky?

  • 30. dec 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 181x
  • 5
Karol Duchoň, rádio Regina a iné znaky pokročilého veku

Danica Chames

Karol Duchoň, rádio Regina a iné znaky pokročilého veku

Šoférujem si do práce, rádio takmer na maxime, keď mi znenazdajky napadne: „Doparoma, veď ten Duchoň má fakt krásny hlas!“  Taký čistý, mužný, nezameniteľný.

  • 14. dec 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 933x
  • 32
Ktosi furt uhrýza z mesiaca

Danica Chames

Ktosi furt uhrýza z mesiaca

Len čo sa chudák trocha zaguľatí, už z neho zasa ubúda. Aj vy ste si to všimli? Áno, všetci o tom vedia a nikto s tým nič nerobí. Len si pokojne starnú, akoby sa nechumelilo.

  • 20. nov 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 689x
  • 2
reklama
SkryťZatvoriť reklamu