reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Danica Chames

Danica Chames

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  97
  •  | 
  • Páči sa:  165x

Sem-tam mi na klobúk prisadne motýľ. Inak normálka. Zoznam autorových rubrík:  RodičovskéVzťahovéPríbehyAmerickéHaluzeNezaradenéSúkromné

reklama

Vzťahové

Ľahnem si so Soňou a spím

Danica Chames

Ľahnem si so Soňou a spím

Niektorí (asi skeptici) tvrdia, že spánok je to najlepšie na živote. Akoby akési dočasné nebytie bolo tou najlepšou časťou bytia. Paradoxné, že? Ale nie je to tak.

  • 22. okt 2021
  • Páči sa: 21x
  • Prečítané: 1 287x
  • 2
Čo robiť, keď zistíte, že váš (obľúbený) strýko volil populistov

Danica Chames

Politika Čo robiť, keď zistíte, že váš (obľúbený) strýko volil populistov

Ako pri každej inej šokujúcej informácii, aj tu je vhodné sa najskôr niekoľkokrát zhlboka nadýchnuť. Následne je nutné začať zháňať informácie o tom, kto to tí populisti skutočne sú a kedy a prečo začnú byť voličom sympatickí.

  • 11. mar 2021
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 960x
  • 3
Február len treba prečkať pod veľkou, tučnou perinou

Danica Chames

Február len treba prečkať pod veľkou, tučnou perinou

Globálne otepľovanie či globálne neotepľovanie, vo februári už máme všetci zimy (a čakania na voľby) vyše baranice a ako som s prekvapením zistila, platí to aj pre mužov. Vrátane toho môjho.

  • 13. feb 2020
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 532x
  • 9
Milovníci mačiek, spojte sa!

Danica Chames

Milovníci mačiek, spojte sa!

Ak je pravda, že mačky obľubujú patogénne zóny, tak ja sama som patogénna zóna. Kam sa pohnem, tam za mnou ide mačka. Často sa mi zjaví pod nohami z čista-jasna, akoby ju bol voľakto zoslal – veď viete – tam zhora.

  • 21. nov 2019
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 5 943x
  • 6
Poriadny chlap predsa musí mať špek

Danica Chames

Poriadny chlap predsa musí mať špek

Nemyslím tým, pravdaže, brucho visiace až ku kolenám či pupok vytŕčajúci z kuchyne do obývačky. Hovorím skôr o takej tej „neveľkej“ vrstve tuku, ktorú, ak chceme byť zdvorilí, nazývame bruško.

  • 17. okt 2019
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 7 978x
  • 44
reklama
Láska na šiesty pohľad

Danica Chames

Láska na šiesty pohľad

Láska na prvý pohľad vyzerá na prvý pohľad ako čosi úžasné. Pozriete na niekoho (na niečo) a ... búúúm. Z nevysvetliteľných príčin sa vám do krvného obehu vyvalia milióny mikrogramov chemikálií, ktoré spôsobia pocit eufórie.

  • 7. jún 2018
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 268x
  • 2
Keď sa žena v stredných rokoch zamiluje do YouTubera

Danica Chames

Keď sa žena v stredných rokoch zamiluje do YouTubera

No dobre, zamiluje je možno prisilný výraz. Ale uznajte, že keď človek začne kvôli niekomu podstupovať extrémne veci, je čas, aby sa nad sebou vážne zamyslel.

  • 22. apr 2018
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 707x
  • 15
Ako milovať psa, ktorý hryzie

Danica Chames

Ako milovať psa, ktorý hryzie

Za svoje dobré skutky možno naozaj nič neočakávate. Ale, čo ak sa vám namiesto očakávaného nič dostane len neočakávaného uhryznutia? Budete vo svojich dobrých skutkoch pokračovať?

  • 10. apr 2018
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 517x
  • 6
Keď do predajne áut vstúpi žena...

Danica Chames

Keď do predajne áut vstúpi žena...

Moje nové auto malo spĺňať tri základné požiadavky. Malé. Tučnučké. Červenučké. Napriek svojej jednoduchosti sa však tento popis zdal byť pre predajcov áut značne nepochopiteľný.

  • 15. mar 2018
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 10 421x
  • 77
Ako som sa konečne vyrovnala mužovi

Danica Chames

Ako som sa konečne vyrovnala mužovi

Čo si budeme hovoriť. Ženy majú o tretinu menej svalovej hmoty ako muži, nižší podiel červených krviniek, menšiu kapacitu pľúc atď., atď. Ak sa teda spoločne vyberú na bicykloch na kopec, kto asi bude prvý na vrchole?

  • 27. júl 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 6 375x
  • 42
reklama
Čo robia dedkovia, keď babky nie sú doma

Danica Chames

Čo robia dedkovia, keď babky nie sú doma

Už ste niekedy zistili, čo robia dedkovia, keď babky na pár dní vytiahnu päty z domu? Tuším, že je to čosi nekalé, čo by babky nikdy nepovolili a dedkovia by za to inak išli kľačať. A ja som zistila, čo to je...

  • 13. júl 2017
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 7 893x
  • 17
Čo mi povedali stromy

Danica Chames

Čo mi povedali stromy

Trnava je rovná ako lata. Obklopená plochými poľami od Karpát až po Zobor. A tak keď človek zatúži po nejakej hore (zrejme od slova hore), má sa čo obracať, aby sa uspokojil.

  • 24. mar 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 529x
  • 15
Policajné zblíženie

Danica Chames

Policajné zblíženie

Je to trocha smutné, ale bežný občan našej krajiny zväčša nepociťuje prílišnú blízkosť k zástupcom policajného zboru. Najmä nie k tým číhajúcim na cestách. Z času na čas ale predsa môže dôjsť k nečakanému zblíženiu.

  • 4. jan 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 11 282x
  • 71
Kúpeľňu alebo rozvod, miláčik!

Danica Chames

Kúpeľňu alebo rozvod, miláčik!

Fakt neviem, čo to s nami ženami je. Najskôr chceme novú kúpeľňu a potom, kým sa na nej ´tvrdo´ pracuje, nedokážeme vydržať bez tečúcej vody. Ani len úbohých šesť týždňov.

  • 16. aug 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 10 537x
  • 68
Keď si chlap prečíta román pre ženy

Danica Chames

Keď si chlap prečíta román pre ženy

Už som sa zase zamilovala. A tentoraz do chlapa. Volá sa Dave Barry a zamilovala som sa doňho, lebo strašne smiešne píše. A navyše, konečne mi niekto logicky vysvetlil, prečo nemám čítať Päťdesiat odtieňov sivej. Aj keď...

  • 15. máj 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 736x
  • 6
reklama
Už vám od Vianoc vytrávilo?

Danica Chames

Už vám od Vianoc vytrávilo?

Vianoce sú už teraz vzdialenou minulosťou. Asi mi už odvtedy aj vytrávilo. Spomenula som si však na ne, keď som dnes v supermarkete prechádzala okolo pultu so štedrými kusmi ružového lososa.

  • 16. feb 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 478x
  • 10
O princípe rozmnožovania dobra

Danica Chames

O princípe rozmnožovania dobra

Už dávno nie som vo veku, aby mi na ulici muži len tak z ničoho nič skladali komplimenty. Napriek tomu som včera jeden dostala.

  • 9. dec 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 315x
  • 20
Ani sa nenazdáte a je z vás svokra

Danica Chames

Ani sa nenazdáte a je z vás svokra

Slovo svokra – to už je dnes takmer nadávka. Napriek tomu, že mnohí z nás sa ňou skôr či neskôr stanú. Ja mám svokry dve. Jednu mŕtvu a druhú adoptovanú. A obe milujem.

  • 25. okt 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 5 055x
  • 22
Ako sme sa na kare do sýtosti nasmiali

Danica Chames

Ako sme sa na kare do sýtosti nasmiali

Bol prvý august. Slnko pražilo a vetrík pofukoval. Deň ako stvorený na pohreb. Mojej poslednej starej mamy.

  • 16. aug 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 9 540x
  • 22
reklama
SkryťZatvoriť reklamu