reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Danica Chames

Danica Chames

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  97
  •  | 
  • Páči sa:  165x

Sem-tam mi na klobúk prisadne motýľ. Inak normálka. Zoznam autorových rubrík:  RodičovskéVzťahovéPríbehyAmerickéHaluzeNezaradenéSúkromné

reklama

Príbehy

Na streche som čakala na búrku

Danica Chames

Na streche som čakala na búrku

Extrémne horúčavy málokedy skončia len tak, pomaly a pokojne. Sú skôr ako vyhasnutá celebrita. Odchádzajú s krikom...  

  • 29. aug 2023
  • Páči sa: 28x
  • Prečítané: 2 158x
  • 8
Strč nos do kvetu alebo meditácia pre bežného Slováka

Danica Chames

Strč nos do kvetu alebo meditácia pre bežného Slováka

Dnes sa tomu hovorí meditácia či dokonca mindfulness, v skutočnosti však ide o staré dobré “čumenie do blba”.

  • 30. júl 2022
  • Páči sa: 25x
  • Prečítané: 854x
  • 3
Stanovačka musí byť

Danica Chames

Stanovačka musí byť

Stanovala som dvakrát v živote. Prvý raz pršalo a bola mi hrozná zima. Druhý raz nepršalo, hrozná zima mi bola aj tak. Napriek tomu tvrdím, že stanovačka musí byť.

  • 27. aug 2020
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 630x
  • 5
Život je krásny, keď si privstanete

Danica Chames

Život je krásny, keď si privstanete

Dobre, uznávam. Vyliezť spod vyhriatej periny, vynechať rannú kávu, a s tým súvisiacu pravidelnú návštevu toalety, nie je nič príjemné. Ale garantujem vám, že tieto počiatočné nepríjemnosti vám budú mnohonásobne vykompenzované.

  • 2. máj 2019
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 8 774x
  • 28
Letela som lacno

Danica Chames

Letela som lacno

Stáli sme na peróne v Girone čakajúc na vlak do Barcelony, keď sa môj mladší syn znenazdajky opýtal: „Mama, a v Barcelone nemajú letisko?

  • 11. apr 2019
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 12 970x
  • 153
reklama
Ako som sa pohádala so samoobslužnou pokladňou

Danica Chames

Ako som sa pohádala so samoobslužnou pokladňou

Moderné technológie sú ako psy. Hneď vycítia, keď ich človek nemá rád. Začnú vrčať a niekedy aj hryznú.

  • 28. mar 2019
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 11 952x
  • 62
Keď vás vymknú v obchode s vínom

Danica Chames

Keď vás vymknú v obchode s vínom

Topoľčianky sú malebné mestečko. Pamätné. Priam nezabudnuteľné. Najmä, ak tam skončíte vymknutí v areáli obchodu s vínom.

  • 18. okt 2018
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 225x
  • 14
Ako som sa v zámorí naučila prieberčivosti

Danica Chames

Ako som sa v zámorí naučila prieberčivosti

Odrástla som na strave zo školskej jedálne. Mäso s ryžou alebo mäso so zemákmi. Sem-tam malá zmena. Ryžový nákyp alebo tak. Na výber boli dve veci. Jesť alebo nejesť. O žiadnej prieberčivosti nemôže byť reč.

  • 7. jún 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 16 719x
  • 75
Ako som v USA (naveľa) spravila vodičák

Danica Chames

Ako som v USA (naveľa) spravila vodičák

Zlyhať v praktickej jazde je jedna vec. Veď od ženy, najmä takej, ktorá už x rokov nešoférovala, sa to tak trochu aj očakáva. Ale prepadnúť aj z očného testu bol už naozaj poriadny trapas. (Prvú časť príbehu nájdete tu.)

  • 28. apr 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 6 990x
  • 24
Ako som v USA nespravila vodičák

Danica Chames

Ako som v USA nespravila vodičák

Byrokracia je príšerná vec. Mnohí u nás sa však mylne domnievajú, že smerom na západ sa intenzita jej príšernosti výrazne znižuje...

  • 27. apr 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 17 737x
  • 41
reklama
Na ceste ležala ponožka

Danica Chames

Na ceste ležala ponožka

Bola sivá a tlstá a v skrútenom stave vyzerala ako ježko. Alebo ako mača. Či dokonca rozmlajznutý holub. Sedela som obďaleč na obrubníku, nohy skrčené, kolená pod bradou a pozorovala tú ponožku.

  • 8. apr 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 274x
  • 4
Novembrové zlato (alebo ako sa Lajči smrti nedočkal)

Danica Chames

Novembrové zlato (alebo ako sa Lajči smrti nedočkal)

Bol prekvapivo krásny slnečný novembrový deň. Na zelenej lúke na kopci pod osamelým košatým stromom sedel rovnako osamelý starý Lajči, náš sused. Sedel a čakal na smrť.

  • 7. nov 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 677x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu